2.1.11

IMBASAN 2 0 1 0

Assalammualaikum,
Happy New Year 2011 to all.. Semoga tahun baru ini memberi lebih makna untuk kita semua.. Alhamdulillah, tahun 2010 berlalu dengan meninggalkan banyak kenangan yang indah untuk kita menjadi semakin matang.. Tahun 2010 memberi erti yang sangat bermakna untuk saya kerana saya secara rasminya memegang jawatan sebagai Fulltime housewife, Tahun yang pertama untuk kami bergelar suami isteri, Penghijrahan saya ke bumi kenyalang ini untuk bersama disisi Encik suami tercinte, Berpisah jauh dek Laut China Selatan dengan Family yg tercinte dan banyak lagi... Jom kite selak-selak balik Imbasan 2010 kehidupan yang penuh bermakna...
JANUARI
Welcome To Kuching! Ayat pertama yg Encik Suami wish sebaik saya menjejakkan kaki di airport bumi kenyalang ini pada 12.1.2010... Wah, rase sebak je sebab ade sejambak bunge skali..hehe.. So romantik! Bermulalah life kami di kuching sebagai suami isteri.. saya juga secara rasmi menjadi surirumah tangga sepenuh masa. Agak boring pada awalnye sebab tinggal umah sorg2 dan tak tau nak wat ape selain tdo..hehe.. mula menunjukkan skill memasak kepada Encik suami..

FEBRUARI

20.2.2010 Suami ajak jalan2 ke Jong Crocodile.. Banyak sgt buaye kat situ,seram dibuatnye.. tp oklah..Antara tempat yg wajib dilawati utk visitor yg dtg melancong kat Kuching ni.. Enjoy for that day! Bulan februari jugak FIL & MIL datang ke kuching melawat kami..hehhe..

MAC

8.3.2010 1st time saya menjejakkan kaki ke MIRI.. Encik suami ade meeting di sana dan mengoffer saya ikut sekali.. Miri bandar yg agak maju selain kuching di Sarawak ni.. Time Encik suami meeting, saya round sorg2 mengelilingi bandar MIRI.. masuk shopping complex & soping sorg2..hehehe.. oklah, dari kena tinggal sorg2 kat umah..

APRIL

11.4.2010 Cousin Encik suami kahwin.. saya pulang ke KL sbb Encik suami kena g kursus kat Kapit seminggu..huhu..Asyik kena tinggal je, itulah pengorbanan seorang isterikan.. Ops, ade kejadian yg tak dapat ku lupakan time ni.. nasib ade anak2 buah yg dapat membantu..hehehe..

MEI

Happy Birthday to me! hehhe.. 1st time sambut besday sebagai isteri.. Takde sambutan yg besar pun tapi sangat terharu Encik suami bg kad..hehe..bukan senang nak dapat tau..=) sempat die beli hadiah lagi..suke sangat2... Thanks sayang! Em,bulan 5 ni jugak ade kenangan pahit sebab Encik suami patah tangan time main futsal kat Sibu.. Cian die.. duk hospital sorang2... bulan 5 jugak dapat anak buah baru Nur Khaleysha Uzma...

JUN

1st time tau saya peknen bulan 6..hehhe.. Alhamdulillah, time ni dah sebulan baby dlm perut.. Kami demam pada mulenye, sangat teruk sbb demam+batuk+selsema+pening (pakej lengkap).. hehhe.. Bile g klinik cek air kencing dan rupenye +ve.. depan2 doc tu saya senyum jek..

*** Utk bulan july dan seterusnye saya update later la.. nak g mkn roti canai dulu..perut dah lapa..hehe

No comments:

Post a Comment